WikiFGConectare
update Recent forumul a suferit modificări. Poți ajuta la dezvoltarea sa accesând acest link.

Distribuiţi

descriptionDespre activitatea de Freelancer EmptyDespre activitatea de Freelancer

more_horiz
Pentru că noi, echipa WikiFg, ne dorim mai mult de la acest forum, și nu dorim să ne concentrăm doar pe platforma ForumGratuit, am vrea să știm dacă printre utilizatorii WikiFg sunt și persoane care lucrează în mod Freelance, sau sunt angajați în domeniul IT la diferite companii.

Pentru a ne cunoaște mai bine, propun ca fiecare să ne prezentăm activitatea/portofoliul, și propria poveste. Cu bune și cu rele!

Voi începe eu, și aștept același lucru și din partea voastră. Știu cât este de greu să ajungi la primul interviu, sau să câstigi primul proiect, am trecut deja pe acolo. Lucrez ca Web Designer și Online Marketer ( Freelancer ) de 3 ani, în acest timp am reușit să realizez proiecte în nișe cât mai variate, și să fac parte din 2 firme, ca într-un final să îmi deschid propria firmă.

Să prinzi un prim proiect pe un site de freelancing este pasul cel mai greu pe care trebuie sa îl faci. Profesia de Freelancer se aseamănă cu oricare altă profesie: începutul este greu și până te obisnuiești cu modul de lucru, durează. Ai nevoie să prinzi puțină experiență privind modul de licitare, comunicare cu clientul, cum să înțelegi cât mai bine business-ul lui, etc. Ca freelancer nou inseamna să o iei de la zero, înseamnă să îți concepi un profil, să dai teste și să te zbați cu cei care au experiență pentru a avea și tu un prim proiect.

Suntem tare curioși de povestea voastră. Spor la scris!

descriptionDespre activitatea de Freelancer EmptyRe: Despre activitatea de Freelancer

more_horiz